Imofinder Imobiliare - Blog imobiliare

Strategii pentru a vinde rapid

Strategii pentru a vinde rapid

Piata imobiliara din Romania este in continua crestere si se dezvolta rapid. Deseori ne este greu sa decidem cum sa vindem rapid si sa reusim sa facem si profit. Astfel este necesar sa reusiti sa atrageti atentia cumparatorilor, dar cum?

1. Studiul pietei

Una din cele mai bune modalitati de-a incepe este de-a studia piata competitoare, astfel puteti sa va faceti o idee generala asupra concurentei, asupra strategiilor folosite de acestia si a urmatorilor pasi pe care ar trebui sa-i faceti. Daca preturile de pe piata sunt mici pentru locuintele asemanatoare cu cea pe care doriti sa o vindeti, va trebui fie sa mai asteptati o ridicare a pretului pe piata, fie sa va conformati unui pret asemanator. Conditiile pietei influenteaza mult strategia pe care o abordati dar si durata procesului. Multi se folosesc de strategia pretului scazut pentru a intra rapid in contact cu clientul, mai apoi se va realiza o crestere in pret. Aceasta strategie poate fi buna, insa un pret mic poate transmite si o idee gresita clientului, acesta devenind foarte sceptic.

2. Imaginea conteaza

Mediul online va ofera o posibilitate si o sansa in plus de-a vinde mai rapid. Astfel, o mult mai mare varietate de oameni va intra in contact cu oferta dumneavoastra. Publicati anuntul pe site-uri imobiliare cu o audienta mare. Puteti decide sa investiti in promovarea online deoarece este eficienta si va confera mai multe sanse de-a vinde rapid. Nu uitati ca prima impresie conteaza si se formeaza in mai putin de o secunda, inconstient. Prezentati oferta utilizind materiale profesionale, imagini de calitate care sa puna in evidenta aspectele cheie ale locuintei. Puteti investi chiar si intr-o prezentare video pentru a aduce mai multe detalii si imagini de impact in fata clientului. Desi stim cu toti ca procesul nu se opreste aici, si clientul va veni sa viziteze proprietatea, acest pas este aproape imposibil fara o buna prezentare a locuintei inca dinainte cand clientul isi formeaza parerile.

3. Descriere complexa

Dupa ce ati impresionat prin aspect, tineti cont de faptul ca un client este interesat si de alte aspecte ale locuintei. Intocmiti o descriere cat mai completa, care sa ofere detalii cu privire la locuinta. Puteti sa va mariti sansele de-a avea o intalnire cu clientul folosind cuvinte persuasive, folosind un limbaj pozitiv, fara exprimari negative "nu". Deseori felul in care descrieti poate face diferenta intre atingerea obiectivului sau esec.

Prin utilizarea acestor sfaturi veti putea sa va mariti sansele de-a vinde mai rapid, insa procesul nu se incheie aici, uneori faza negocierii este decisiva, asa ca va sfatuim sa fiti flexibili, deschisi, pozitivi si astfel ajungeti la oferta optima. Insa daca timpul nu va permite, va recomandam sa apelati la serviciile profesionale ale unei agentii imobiliare precum ImoFinder.